Daca alergi slabesti peste tot. Vrei sa slabesti? Alearga! | agosalubrity.ro


Cu siguranta ca uneori, cele doua tipuri de obiective merg mana in mana, insa antrenorii considera ca slabirea vine natural, pe apetit blok picături ce organismul se adapteaza antrenamentelor si noii conditii fizice.

  • Alergarea slăbește | Cât trebuie să alergi pentru a slăbi?
  • Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand?
  • Alergatul slabeste dar nu în orice condiții. Iată de ce
  • WhatsApp Stilul de viaţă sănătos scade pericolul de hipertensiune arterială Asterne ideile si parelile aici: Am citit, m-am documentat si am ajuns la urmatoarea concluzie care as vrea o confirmare de specialitate Ai grasime?
  • Cu toate acestea, multi dintre noi nu avem timpul necesar ca sa iesim la alergat sau cel putin nu este o prioritate pentru noi.
  • Schimba periodic stilul aerobic de alergare Ce înseamnă antrenament cardio Antrenamentul cardio se referă la orice activitate care crește ritmul cardiac și frecventa respiratiei în timp ce organismul utilizează pentru mișcare mai multe grupe musculare în mod repetitiv și ritmic.
  • Cum sa te motivezi sa slabesti

Totusi, ne dam seama ca exista posibilitatea ca alergatorii sa isi doreasca sa grabeasca procesul de slabire. Acest lucru ii poate frustra si demoraliza pe multi alergatori. Cu toate acestea, daca intelegem stiinta din spatele slabitului initial si motivele datorita carora apare, putem gestiona mai bine momentele in care ne simtim descurajat si prin urmare, sa obtinem rezultate pozitive si pe termen lung — atat in ceea ce priveste conditia fizica, cat si performanta la concursuri.

Mai jos, gasesti cateva dintre motivele pentru care mai degraba castigam in greutate decat pierdem, cu toate ca ne antrenam din greu.

3 motive pentru care NU slabim (asa cum am dori) cand alergam.

Cantarul te pacaleste. Cantarul iti da doar un numar — si anume valoarea absoluta a greutatii tale, care nu iti ofera intotdeauna o imagine foarte precisa a ceea ce se intampla in corpul tau. Bea 4 litri de apa si instant te-ai ingrasat cu 4 kilograme. Doneaza un rinichi si ai pierdut un kilogram.

Vrei sa slabesti? Alearga!

Stiu ca sunt exemple extreme, insa cred ca te ajuta sa intelegi ca greutatea pe care ti-o arata cantarul nu reprezinta o imagine onesta a schimbarilor ce apar in ceea ce privesc greutatea, sau si mai important, copozitia corporala si conditia fizica. Iti dau doar cateva motive pentru care consider ca numerele afisate de cantar te pacalesc: Organismul tau retine apa. Cand cresti intensitatea antrenamentelor pentru a te pregati pentru concurs, corpul va incepe sa retina mai multa apa decat de obicei, deoarece are nevoie de ea pentru a repara fibrele musculare afectate si pentru a transporta glicogen catre muschii care lucreaza.

De asemenea, este posibil chiar sa bei mai multa apa pentru a sustine distanta si pentru a te mentine hidratat. Tot acest surplus de apa se vede pe cantar, dar nu arata cat ai slabit. Muschii cantaresc mai mult decat grasimea. Dupa cateva zile de alergare nu te vei transforma intr-un culturist insa, usor-usor, corpul va incepe sa arda grasimi si sa creasca masa musculara.

Este o veste buna pentru conditia ta fizica si pentru performanta insa, in realitate, vei castiga in greutate deoarece tesutul adipos — care are o densitate scazuta - va fi inlocuit cu tesut muscular de densitate crescuta.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi – update 2020

Intr-adevar, poate nu da bine pe cantar, dar este mult mai sanatos si te va ajuta sa iti imbunatatesti conditia fizica si performanta. Vrei sa obtii rezultate pe termen scurt. Este nevoie de un deficit de de calorii pentru a pierde jumatate de kilogram [nota mea: 7. Daca ne antrenam o data pe saptamana — deci 52 de saptamani pe an — putem pierde 7 kilograme anual; deci, chiar si un antrenament pe saptamana ajunge, daca il facem cum trebuie…].

Ideal ar fi sa urmaresti sa ai un deficit de calorii pe zi daca vrei sa slabesti sigur si sanatos, ceea ce inseamna sa pierzi intre jumatate de kilogram si un kilogram pe saptamana.

Reguli pentru a slabi frumos atunci cand alergi

Daca te vei urca pe cantar in fiecare dimineata, nu iti vei da seama de progresul pe termen lung sau de cat ai slabit cu adevarat. Daca te cantaresti zilnic, masori doar fluctuatiile ce se datoreaza nivelului de hidratare si alte detalii inutile.

Asa cum nu te astepti sa iti imbunatatesti timpul pe o distanta de 5 km dupa o saptamana de antrenament, nu te astepta nici sa pierzi 2 kg dupa o saptamana de alergat.

fac sport dar nu slabesc shake-uri proteice pentru slabit

Alege instrumentul de masura potrivit. Ideea principala este ca nu vei slabi imediat alergand. Intr-adevar, in timpul alergarii consumi foarte multe calorii, dar cantarul daca alergi slabesti peste tot ar trebui sa fie principalul instrument de masura cu care iti evaluezi conditia fizica si progresul.

dieta de slabit simpla pastile de slabit farmacia felicia

Mananci prea mult in raport cu consumul caloric. In timpul alergarii arzi mai multe calorii decat aproape in orice alta activitate.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi

Dar desi necesarul energetic este mare cand alergi, asta nu inseamna ca poti manca oricand un hamburger sau o gogoasa si in acelasi timp sa slabesti. La fel, vad cum multe grupuri de alergatori merg la Starbucks sau la orice alta cafenea, dupa alergarile din weekend.

idealica pret farmacia tei tinctura de valeriana pentru slabit

Din nefericire, un latté cu gheata si un biscuit vor acoperi rapid orice consum caloric realizat in urma alergarii si vor ingreuna slabitul. Intr-adevar, arzi calorii in timp ce alergi, dar trebuie sa fii atent sa nu le iei inapoi, consumand mancaruri sarace in nutrient.

Cum te ajuta alergatul sa slabesti cu doar 30 minute libere

De asemenea, ar trebui sa oferi muschilor carbohidratii si proteinele necesare pentru a se reface. Acesta este un echilibru sensibil si, probabil, cel mai dificil de realizat atunci cand vrei sa slabesti in timp ce alergi.

Ca antrenor, cred ca este mai important sa te concentrezi pe recuperare si sa te asiguri ca muschii daca alergi slabesti peste tot parte de toti nutrientii necesari pentru a se reface. Cu cat te antrenezi mai mai mult, cu atat mai des ti se va face foame, dar secretul este sa consumi alimente sanatoase si bogate in nutrienti.

Pe termen lung nu este deloc o idee buna sa iti sacrifici refacerea pentru cateva calorii in minus. Numerele de pe cantar sunt intamplatoare si, daca alegi sa te focusezi pe ele, risti sa influentezi negativ progresul pe termen lung.